BLOG PRZENIESIONY

Automatycznie zostaniesz przeniesiony na nową domenę :)

niedziela, 9 czerwca 2013

Letni. Pierwszy letni.

Siemajcie

Pierwszy letni zestaw. Dzisiaj było mi gorąco. Tak więc jest zestaw przygotowany na to, jakże podniosłe w świetle ostatniej, syfiarskiej pogody wydarzenie.




Mam na sobie nową marynarkę lniano-bawełnianą. Rewelacyjne połączenie, tego mi było trzeba. Dzięki kolorystyce i materiałowi na myśl przywodzi wyłącznie upalne dni. Zero konstrukcji, nigdzie. Dzięki swej kusości i mocnemu dopasowaniu mogę ją bezpardonowo użytkować razem z szortami, nie przyćmiewa ich a fajnie z nimi współgra. Mogę z jej zalet także korzystać przy długich spodniach, oczywista sprawa. Garderoba rozpaczliwie wymagała takiej właśnie marynarki, dostała co chciała. Shibuya People, kupiona w TK Maxx.




Pod spodem zwykły, luźny i mocno przewiewny t-shirt. Na taką pogodę przy marynarce zakładam zdecydowanie luźny t-shirt niż koszulę, czy koszulkę polo.



Na nogach spodenki. To także element wart poświęcenia paru zdań. Otóż. Nadruki, które widzicie na spodenkach wykonałem w ubiegłe lato własnoręcznie. To jest efekt prac sposobem, który opisany jest w jednym z moich poradnikowych wpisów. Świetne spodenki, które użytkuję z niekrytą chęcią, wręcz pasją. Oryginalnie Gant.





Na stopach zwykłe "bambosze". Jedne z wielu. Takie buty trzeba kupować na kilogramy, TK Maxx ma ich na pęczki.


A w tle wypad za miasto z narzeczoną i psem. Fajnie spędzone chwile.




~The-Bigwig

73 komentarze:

  1. ohjej jak mnie tu dawno nie bylo! brak czasu robi swoje. Wszystko poprzegladam wkrotce :) nowy stroj jak zwykle bombowy. Przede wszystkim podobaja mi sie spodenki - maja swietny, wakacyjne i letni print. Super buty do calosci dobrales, musze namowic mojego Lukasza by takie sobie sprawil :D sa genialne! szkoda ze nie zrobiles zdjec bez marynarki bo ciekawi mnie bluzka pod spodem ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no, dawno Cię tutaj nie widziałem i miło mi, że wreszcie zawitałaś ;) cieszę się, że Ci się podoba. O foto samej koszulki pod spodem nie pomyślałem. Następnym razem ;)

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
  2. Fajny set, pasuje Tobie znakomicie. Osobiście nie jestem fanem takich malutkich, drobniutkich butów (lubię mieć obcas, nawet mały...) Marynarka świetna, casualowa... dla siebie brałbym ciut większą, aż tak mocnego dopasowania nie lubię, ale Ty lubisz... a to najważniejsze! Dobrze czuć się w swoim ubraniu to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, buty są drobne, opinają stopę i same są niezwykle cienkie co nie każdemu może odpowiadać. Optycznie mocno zmniejszają stopę. Też lubię obcas. Ale wiesz. Mus gorąca to mus ;) marynarka jest wąska to fakt. Ale powiem Ci tak. Tę marynarkę zmniejszałem SAM osobiście, wystarczyło mocno poszerzyć zaszewki na plecach. Żałuję jak nie wiem co, że nie zrobiłem zdjęć przed i po bo różnica jest kolosalna. A robiłem to z duszą na ramieniu, bo oderwałem metki zupełnie nie będąc pewnym efektu końcowego. Kupiłem ją z myślą o przeróbkach. Z resztą to samo z rękawami. W najszerszym miejscu zwężone w obwodzie o jakieś 5 cm. Początkowo była to raczej kurtka. Spójrz tu (ta ma inny kolor ale ten sam model): KLIK NA YOOX
      Dzięki za opinię, bardzo ją doceniam.

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
    2. A nie, moja ma zaszewki dodatkowe z tyłu a ta z yoox nie. Ale są identyczne prócz tego szczegółu.

      Usuń
    3. Marynara leży świetnie, mocno fit, jak sam osiągnąłeś taki efekt to gratuluję talentu ;)

      Usuń
  3. pierwsze wrażenie robi to połączenie kolorystyczne, następnie połączenie faktur i na końcu świetnie dobrane buty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O MAMO JAKIE FANTASTYCZNE SZORTY,CHĘTNIE UBRAŁABYM W NIE SWOJEGO MĘŻKA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jedyne w swoim rodzaju ;) dzięki!

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
  5. Świetny look, uwielbiam połączenie szortów z marynarką, kolorystka - jak najbardziej moje klimaty, spodenki mega, chciałem kupić podobne w Bershce z motywem kotwic, ale 100zł za szorty to lekka przesada, poczekam na wyprzedaże :D

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no, poczekasz na wyprzedaże, ja mam to samo. Efektem czego już nie ubierzemy ich w tym roku :D

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
  6. Bardzo ciekawa marynarka (szczególnie podobają mi się dziurki na guziki ciągnące się przez całą długość klapy), idealnie wpisująca się w twój mocno casualowy styl. Nie jestem jednakże fanem szortów, nie są to w moej opinii spodnie dobre dla męskiej sylwetki. Rozumiem jednakże, że nie każdy musi mieć tak podniesiony próg odczuwania gorąca jak ja :D

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Marynarka ma guziki pod samą szyję. Początkowo była to raczej kurtka. Wyżej masz odpowiedź jak to dokładnie wyglądało. Co do szortów. Wiesz, mamy nieco inne zdanie w ich kwestii. Uważam, że potrafią podkreślić to, co powinny podkreślać. Dostałem sporo komplementów na ten temat i to poprawiło jeszcze bardziej moje pozytywne odczucia w stosunku do nich. Teraz szukam kolejnych. Mam zamiar całe lato przechodzić w szortach. Kurde, napaliłem się, a za oknem leje jak z cebra. Parę godzin różnicy i pół Wwy pod wodą.

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
  7. bardzo podoba mi się marynarka :) superr..

    Interesujący blog i dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne spodenki, przyznam ze nie kazdemu facetowi by pasowaluy, ale Ty jestes opalony, sylwetka swietnie zbudowana, wiec wszystko jest cacy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) nad sylwetką pracuję i staram się coraz bardziej. Ale nie przesadzam, nie chcę być kwadratowym osiłkiem ;)

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
  9. Wow! Pierwszy męski blog, który będę częściej odwiedzać. :) Świetnie wyglądasz!
    Oczywiście obserwuje i pozdrawiam!
    ________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wyróżnienie. Mam nadzieję, że podołam i będziesz wracać z chęcią.

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
  10. Crittersy są zacne - gratuluę, dobra robota!!

    OdpowiedzUsuń
  11. letnio i z klasa suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki bardzo zabawne, bardzo podoba mi się kolorystyka tego stroju :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny outfit! Wszystko idealnie dobrane. Spodnie genialne.

    U mnie za to mega neonowo- zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej!
    po dłuższym okresie braku komentarzy znowu, jak najbardziej jestem na TAK!!! Dla mnie zestaw świetny. Zgrałeś pięknie wszystko: formę, kształty, kolory. No i zestaw jest adekwatny do miejsca i czasu.
    Świetna poszetka doskonale współgrająca z kolorystyką i formą reszty zestawu.

    Wakacje czas zacząć!!!!!!

    pozdr.Vslv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Vislav, wreszcie zawitałeś. Dzięki za opinię, bardzo ją doceniam. Starałem się zgrać wszystko o czym piszesz i cieszę się, że to wyszło dobrze.
      Ja wakacje już rozpocząłem ;) brak jedynie dobrej pogody. Co wieczór leje. Przecież człowieka może trafić...Ale przynajmniej weekend spędziliśmy miło i przyjemnie!
      Dzięki raz jeszcze.

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
    2. U nas cały czas słonecznie i bez deszczu - nie ma to jak być wyspiarzem.

      Niemniej jednak dużo słońca życzę. Zaglądam na Twój blog od czasu do czasu, natomiast komentuję, gdy jakiś zestaw przypadnie mi do gustu. Ten z pewnością tak!!!!

      pozdr.Vslv

      Usuń
  15. Bardzo wakacyjnie i z klasą. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. te zaglowki na prawde wyszly zajebiscie. bigwig czy dla osoby ktora nie grzeszy talentem jest to wykonalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Ja zrobiłam swojemu mężowi takie znaczki na długich spodniach ala kotwice. Mimo, że korzystałam z instrukcji Bigwiga to nie wyszło mi to tak dobrze. Z bliska widać niedociągnięcia i to spore, ale z daleka może być. Może nie jest to trudne, ale wymaga na pewno dużo cierpliwości i dokładności.
      Pozdrawiam - Marta

      Usuń
    2. Dasz radę :) tylko tak jak mówi Marta, trochę cierpliwości pójdzie jak z płatka. Tylko ja nie biorę odpowiedzialności ;)

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
    3. bede probowal :D

      Usuń
  17. świetne skomponowany letni set !

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny półelegancki zestaw. pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja :) marynarka mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny zestaw, marynarka i buty rzadza :)

    effiesdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mistrzowska stylówa!Pełen zachwyt,niezmiennie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podoba mi się różnorodność na zdjęciach :))))

    DOBRA ROBOTA :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny zestaw! ja uwielbiam niebieski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne wyczucie smaku!
    Duża piatka za to!a tymbardziej w dzisiejszych czasach, gdzie niewielu facetów zna sie na modzie(o ile w ogóle sie nią interesuje) ;)
    dzieki za koment na blogu!
    Obserwuję:)
    Kisses x
    www.fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Masz rację, niewielu facetów teraz dba o swój wizerunek, nie wiedzą sami ile tracą ;)

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
  27. Dla mnie swietny zestaw. Bardzo luzny a marynarka pasuje wbrew wszelkim pozorom. Moze zrobisz wpis z nia w roli glownej ale bardziej formalnie? Byloby ciekawie!

    Pawel z bwb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Paweł, wreszcie napisałeś. Myślę o tego typu poście i na pewno się pojawi.

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
  28. świetny zestaw, iście wakacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow genialnie wyglądasz , szorty są moim faworytem , faktycznie marynarka nie przyćmiewa dołu , rewelacyjnie całość się prezentuje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz :)
    genialne spodnie !

    Dziękuję bardzo za komentarz ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. podoba mi się zestawienie kolorystyczne i Twoje podejście do bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Bardzo mi miło jak ktoś docenia moje starania.

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
  32. spodnie bardzo stylowe :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne spodnie, ale nie jestem chyba jedyną, która to zauważyła :D

    OdpowiedzUsuń
  34. te spodenki są świetne! wyprzedziłeś wszystkich o rok, bo teraz widziałam bardzo podobne w h&m w najnowszej kolekcji :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kogoś muszą się uczyć ;) dzięki!

      Pozdrawiam
      The-Bigwig

      Usuń
  35. Pomysł na spodenki na prawde niebanalny, ale nie pierwszy raz widac na tym blogu Twoja kreatywnośc ;]

    OdpowiedzUsuń
  36. dzięki, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nawet nieźle ci to wyszło, ciekawe spodenki, są momentem przełamującym całość

    zapraszam do mnie na post o projektantce Adze POu
    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/2013/06/aga-pou-gowna-projektantka-i.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne spodenki, zresztą cała stylizacja ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  39. swietna marynarka i ciekawe spodnie - SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam:) Ja pierwszy raz u Ciebie:) Bardzo podoba mi się Twój zestaw! Super połączone! Marynarka jest świetna!
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ach, spotkać Cię na ulicy :)
    Super wyglądasz.
    Jestem ciekawa reszty letnich zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna stylizacja!
    bardzo podobają mi się szory i buty,idealne połączenie!
    Całość wygląda niezwykle lekko ale i elegancko i nie zwykle męsko!

    OdpowiedzUsuń